Σάββατο 26 Μαΐου 2007

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 4ο ΤΕΥΧΟΣ (3ο κατά σειρά)

Παρακαλούμε απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις που θα δημοσιευτούν στο επόμενο τεύχος του περιοδικού μας!
Μέσω του συνδέσμου: σχόλια παρακαλούμε απαντήστε τις παρακάτω αριθμημένες ερωτήσεις:
(συμβουλεύουμε να αντιγράψετε όλα τα παρακάτω, να τα επικολλήσετε στο παράθυρο διαλόγου των σχολίων και να αφήσετε την απάντηση που θέλετε)

Επιλέξτε μόνο ένα...
1.) Κατά πόσο σας αρέσει από γενική άποψη το σχολείο που φοιτείτε;
ΜΕΤΡΙΟ
ΚΑΛΟ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

2.) Τι θα θέλατε να έχει περισσότερο;
ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ

3.) Από θέμα "διασκέδασης", τι θα θέλατε να έχει;
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

4.) Πώς θα χαρακτηρίζατε τη διάρκεια των διαλλειμάτων;
ΚΑΚΗ
ΜΕΤΡΙΑ
ΚΑΛΗ
ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ

5.) Τι θα θέλατε να λείπει από το πρόγραμμα του σχολείου σας;
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ,...)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΧΗΜΕΙΑ)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ (ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ)

6.) Πόσο νομίζετε ότι τα μαθήματα θα μας χρησιμεύσουν στο μέλλον;
ΚΑΘΟΛΟΥ
ΛΙΓΟ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

7.) Νομίζετε πως οι διακοπές του καλοκαιριού φτάνουν για να ξεκουραστούμε από τα μαθήματα;
ΝΑΙ
ΟΧΙ

8.) Γράψτε κάτι για το σχολείο σας...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

1.) Κατά πόσο σας αρέσει από γενική άποψη το σχολείο που φοιτείτε;
ΜΕΤΡΙΟ

2.) Τι θα θέλατε να έχει περισσότερο;
ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

3.) Από θέμα "διασκέδασης", τι θα θέλατε να έχει;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ

4.) Πώς θα χαρακτηρίζατε τη διάρκεια των διαλλειμάτων;
ΚΑΛΗ

5.) Τι θα θέλατε να λείπει από το πρόγραμμα του σχολείου σας;
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ,...)

6.) Πόσο νομίζετε ότι τα μαθήματα θα μας χρησιμεύσουν στο μέλλον;
ΛΙΓΟ

7.) Νομίζετε πως οι διακοπές του καλοκαιριού φτάνουν για να ξεκουραστούμε από τα μαθήματα;
ΟΧΙ

8.) Γράψτε κάτι για το σχολείο σας...
Θα ήθελα να υπάρχει περισσότερη κατανόηση από τους καθηγητές και λιγότερες εντάσεις.